štvrtok 25. decembra 2014

Nový blog na písanie

Keďže sa mi rokmi tento blog krásne obrázkovo vyprofiloval, otváram blog nový, zameraný na ukojenie občasnej potreby písať. Zatiaľ si ta môžeš prečítať cyklopis z Holandska. Upútavka:

"V Groningene spím u Jeroena, týpka, ktorý sa pokúsil žiť bez peňazí. Išlo mu to veľmi dobre až pokým neochorel a neskončil v nemocnici. Na ceste do špitálu mu ale prekážali papierové balvany, pretože si roky neplatil zdravotné poistenie. Napokon sa ho ujala akási nezisková organizácia a teraz mu vláda platí základné životné spotreby. Rozprávame sa celý večer pri sviečke, on verí v mágiu, zázraky a energie (a pritom ignoruje tú elektrickú), ja neverím ani sebe. Podľa Jeroena zabezpečil osud, že sme sa stretli. Číta mi astrologickú knihu o ľuďoch narodených dvadsiateho deviateho marca a ja premýšľam, čo by som asi tak do hviezd vpísala, ak by som ta dočiahla. (Ehm, Jeroenovej astrologickej knihe sa podarilo vykresliť ma realisticky.) Jeroen sfukuje sviečku, dobrú noc!"

Ako každý rodič, ani ja netuším, čo sa z blogu vykľuje - bude z neho grázel či svätec? Inteligent alebo jednoduchý dobrák? Banán či pomaranč? Čas ukáže.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára